Asiakaspalvelu

Tervetuloa Postertonin asiakaspalveluun. Ole hyvä ja täytä sivun alareunassa oleva yhteydenottolomake tai ota meihin yhteyttä suoraan sähköpostitse osoitteeseen info@posterton.fi, niin autamme sinua mahdollisimman pian. Pyrimme vastaamaan viesteihin 24 tunnin kuluessa.

FAQ / Usein kysytyt kysymykset

 

Toimitus

Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Toimitusaikamme on normaalisti 1–3 arkipäivää. Tavoitteenamme on lähettää tilaus viimeistään seuraavana päivänä siitä, kun tilaus on tehty. Jos meillä tai kuljetusyrityksellä on ruuhkaa, toimitus saattaa viivästyä 1–2 arkipäivää.

 

Missä tilaukseni on?

Kun tilaus on lähetetty, tulet saamaan sähköpostitse seurantalinkin, jotta voit seurata toimitusta. Jos toimituksen seuraaminen ei onnistu tai et ole vastaanottanut sähköpostia, ole ystävällisesti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa info@posterton.fi.

 

Mitä toimitus maksaa?

Toimituskulut 6,90€ ilmainen toimitus ostossumman ylittäessä 49€.

 

 

Tilaaminen

Haluan peruuttaa tilaukseni.

Jos haluat peruuttaa tilauksen ennen sen toimitusta, ota meihin yhteyttä välittömästi. Pyrimme aina toimittamaan tilaukset mahdollisimman pian, joten joskus saattaa käydä niin, että tilaus on jo lähetetty. Ota kuitenkin yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@posterton.fi, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

 

Olen kirjoittanut väärät tiedot tilaukseen.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteessa info@posterton.fi, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

 

En ole saanut tilausvahvistusta.

Suosittelemme tarkistamaan myös roskapostikansion, jos et ole saanut tilausvahvistusta, sillä se saattaa joskus eksyä väärään kansioon. Jos tilausvahvistusta ei kuitenkaan löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@posterton.fi, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

 

 

Maksutavat

Mitä maksutapoja teillä on?

Kassalla näet kaikki saatavilla olevat maksutavat. Voit aina maksaa kassalla yleisimmillä maksukorteilla (Visa ja Mastercard). 

 

 

Palautus / Reklamaatio

Kuinka palautan tilaamani tuotteen?

Voit palauttaa alkuperäisessä kunnossa oleva tuotteet. Palautettavien tuotteiden tulee olla ehjiä ja hyvässä kunnossa, jotta palautus voidaan hyväksyä. Kehysten tulee olla avaamattomia ja suojamuovin sisällä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@posterton.fi ja ilmoita meille haluavasi palauttaa tuotteen, niin autamme sinua neuvomalla palautuksen tekemisessä ja toimittamalla palautusetiketin. Ilmoita meille tilausnumero, nimi sekä se, minkä tuotteen/ mitkä tuotteet haluat palauttaa. Huomioithan, että tuotteiden palautusmaksu on 19,90 euroa.

 

Kuinka teen reklamaation.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@posterton.fi, jos tilaamaasi tuote on viallinen, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Posterton AB | Org nr 559270-9553

Östermalmsgatan 87

114 59 Stockholm | Sweden

Email: info@posterton.se